piątek, 19 września 2014

Wystarczy że raz zasmakujesz latania, a gdy zamkniesz oczy będziesz to widział i wspominał.

Siemaneczko. Na początku zacznę od przedstawienia samej siebie. Jestem Agata, bywam lekko szalona. Kocham latanie. Jako mała dziewczynka nigdy nie chciałam lalek, pragnęłam dostac samolot, który sprawiał, że na ustach od razu pojawiał się szeroki uśmiech. Od 3 lat interesuje się paralotniarstwem. Początki były trudne z powodu wieku. Teraz jest już łatwiej. Mój tata, najwspanialszy człowiek jakiego znam postanowił zbudowac paralotnię dwuosobową. Zbudował ją z myślą o mnie, jestem mu bardzo wdzięczna. Często jeździmy do aeroklubu Kujawskiego, poznałam tam wielu zakręconych pozytywnie ludzi na punkcie latania.

Etapy powstawania 
Efekt końcowy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz