poniedziałek, 22 września 2014

power

Latanie jest całym moim życiem, nie ukrywam że wiążę z nim swoją przyszłosc. Wczoraj miałam bardzo udany dzień. Wylatałam 2 godziny z czego udało mi się pilotować samolot Mignet Hm 1000 Balerit :) Moja kariera lotnicza nabiera coraz to szybszego tempa. Dzisiejszy dzień również był udany. Rano wyruszyliśmy z tatą na wysokość 500m. Na 200m było bardzo turbulentnie, ale na 500m było spokojnie i mogliśmy się cieszyć z przyjemnego lotu. Latamy na paralotni ppgg TANDEM, posiada ona silnik dwusuwowy Rotax 447 ma ok. 40km. Skrzydło- ITV Bulldog. Dodatkowo posiadamy napęd plecakowy Raket Osa w zestawie do niego posiadamy MC Para Eden II oraz Paramania Revolution. 





2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że twoje plany na przyszłość, które są z lataniem wypalą ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, jak o tym opowiadasz. Wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń